Sunday, April 25, 2010

BUAH DAN SAYUR VERSI PETANG

Kembali lagi dengan entry BUAH DAN SAYUR VERSI PETANG la pula..sebelah petang hujan jadi line internet teramat la slow..nak baca Malaysiakini pun susah..nak juga tau perkembangan mereka-mereka di sana itu..hehehe,ok la jom kita layan BUAH DAN SAYUR VERSI PETANG pula..jummm!

Itik daa..tapi tak tau apa sayur daa..tau makan je,hahahaha

 Arnab..ni buah tomato kan???

 Yang ni aku tau la! tiap kali tahun baru cina mesti makan
banyak-banyak sampai pecah rahim..errr aku ade rahim ke???
ngarut sungguh la!

 Ikan..tapi sayang aku tak leh makan ikan daa
dari kecil sampai la sekarang tak makan ikan,memang
macam tu so jangan paksa aku makan ikan kang muntah!

 10 Ekor biri-biri sekali masak,sorang makan pun tak cukup ni..huhuhu

Yang ni aku rasa macam kulat je..hehehe..korang teka la sendiri ye
aku nak sambung baca malaysiakini lak hakhakhak
opsss..BUAH DAN SAYUR VERSI MALAM takde ye
tu je yang ade,so layannnnnnn











13 comments:

PenuliS said...

kreatif!!

Syahrul Iman said...

pergh..smart giler gmbar2 nie.. sgt kreatif dan inovatif..haha

Azizul Luqman said...

lpas ni mkn sayur je...
2 in 1...
hahaha... XD

Kyuubi_85 said...

sure lepas mkn sayur2 ni terus sakit perut. haha

sugar2 kapas strawberry said...

hohoho
expresi buah oren yg comel.. ;)

Syafiq Kadiran said...

keratif2!!!

Fasya Abdy said...

mne dpt gmbo2 ni?

sensei14 said...

syg gile nk mkn sayur2 tu

Sara KMS said...

oit..
kambing2 ku..
sile pulg ke rumah!!
klu tak, nnti kene rotan..
cepat balik!!
kui3.. (><;;)

Cheqna said...

menariknya susunan sayur..tak boleh la nak makan ek? mmm

:-)

Little buzz said...

ko mmg tak pernh mkn ikan seumur hidup oko ek sham..

sham said...

hehehe mmg x mkn ikan..mkn sayo je..hahahaha

a z z a said...

hahaha^^klau nak mkn syur ni msti t'ingat~mnarik2..