Wednesday, April 28, 2010

BANGSA RUNGUS

kali ini kita terbang kat sabah ye..hehehe entry kali ini ialah tentang bangsa rungus yang terdapat di KUDAT sabah dan juga PITAS..kita kan 1 malaysia so kita kena la ambik tau dan juga belajar tentang bangsa2 lain..blog ni pun menyokong 1 malaysia tu pasal letak SHOUTMIX ONE MALAYSIA..bukan one israel ye..hehehe gurau je..dah jom kita p sabah!










Gadis Rungus daaa..hehehe





Tarian suku kaum rungus,asyik sihh..



Unik sungguh tangga ni..

Kaum rungus memang terkenal dengan manik,sungguh cantik,
boleh jatuh chenta daa..hahaha!

Nasi daun..nyibuk je la kasut tu..


Bukan rungus namanya kalau takde benda ni..
yang kat atas tu biasanya lelaki yang pakai dan yang kat bawah ni
perempuan selalu pakai.

Entry akan datang kita belajar dan tengok gambar-gambar
suku kaum yang lain pula ye..layannnnnnn

6 comments:

♥CiK YaNNa♥ said...

baru tau ada kaum nih..byk sgt kaum kt sabah 2..

relevan said...

Awek Rungus lawa lah Sham..heheh!

Sham said...

relevan said...

Awek Rungus lawa lah Sham..heheh!


Sham: tu la encik relevan..ni tgh dok fikir nk cr awek rungus ni..ngeee

::cdot the dot:: said...

rungus ke jongos?? terasa aku tau..

sham said...

::cdot the dot:: said...

rungus ke jongos?? terasa aku tau..


Sham:hahaha! mane de nk mengata ko cdot the dot..adoiii la koo..hahahaha

Izzlin said...

canteknye baju.....