Thursday, April 29, 2010

SALAH SASARAN

Normal la tu kan p cium-cium belakang patung..hahaha


  Lepas tu ukur sukat ketinggian patung tu..huhuhu


Lepas cium-cium,ukur sukat terasa nak ganti pula tempat kawan tu...tu yang 
naik kat belakang tu kihkihkihkih..

12 comments:

ashrafi said...

adessss.......... patung pun patunglah...

starsyeea said...

ahahaha...senonoh sifar menatang itu...;p

sugar2 kapas strawberry said...

errrr..ahahahahahhaaha.hny mampu gelak ;)

Aku said...

Asal Aku tengok macam lucah.
Ke perasaan Aku je?

Haih...Wakakaka.

Syafiq Kadiran said...

wakakaka....boleh lak salah target...

░♥si lampu neon♥░ said...

adoii ade lubang ke doh..

sham said...

░♥si lampu neon♥░ said...
adoii ade lubang ke doh..


Sham: apa barang lubang..janji dapat naik..lagi tggi lg best..hahahaha ko ni..

Syahrul Iman said...

haha..sangap gile lembu tu..lalala

Hafiz Mohd said...

kelakar betul lah..romen dgn patung..hahaha

sham said...

aku dh pesan ngan lembu tu jgn main belakang..degil tul..nk gak ganti tempat patung tu..

NiZaM LiMiTeD said...

men blasah mane sempat je si lembu tu.
lembu ke ape tu ek.hehe..
mesti kes bila air lame ttertunggak tu.ahaks..

kulop ludin said...

tu le ghopenyea kalau ayor udah naik ke tinge!!